Šeit jūs varat ātri un viegli novērst problēmu saistībā ar pirkumu.

➤ Kā veikt jaunu pasūtījumu?
Pasūtīt varat arī pa e-pastu. Mūsu draudzīgais personāls jums palīdzēs. Pagaidām, lūdzu, nosūtiet mums tālāk norādīto informāciju uz info@happykoala.lv.
  • • Vārds un uzvārds
  • • Piegādes adrese (pasta indekss/pilsēta/ielas nosaukums/mājas numurs)
  • • Mobilā tālruņa numurs (piegādes pakalpojumam)
  • • Saņēmēja e-pasta adrese (piegādes pakalpojumam)
  • • PRODUKTA NOSAUKUMS, kāds tas ir redzams tīmekļa vietnē (krāsa/numurs/izmērs)
➤ Mans sūtījums vēl nav ieradies. Kur tas palicis?
Lūdzu, norādījumus par sūtījuma izsekošanu skatiet ŠEIT.

➤ Saņemtais produkts neatbilst gaidītajam un vēlos to atgriezt; kā to var izdarīt?
Lūdzu, aizpildiet atgriešanas veidlapu ŠEIT.

➤ Pasūtītā produkta numurs, izmērs vai krāsa neatbilst manām vēlmēm. Vai varu nomainīt produktu?
Mūsu veidlapu, lai mainītu pasūtītā produkta numuru, izmēru vai krāsu, varat aizpildīt ŠEIT.

➤ Kādas ir manas iespējas, ja produkts ir bojāts vai nedarbojas?
Lūdzu, visu par sūdzībām lasiet ŠEIT.

➤ Kur iegūt norādījumus par produkta lietošanu?
Lietošanas norādījumi ir pieejami ŠEIT.


Vai neviena no iepriekš sniegtajām atbildēm nepalīdzēja novērst problēmu?
Neraizējieties, mūsu klientu atbalsta komanda ar prieku uzklausīs jūsu jautājumus un uz tiem atbildēs. Esam jūsu rīcībā no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst. 08.00 līdz 16.00. Varat ar mums sazināties, izmantojot sev vēlamo saziņas kanālu.

Mēs atbildēsim visātrāk, izmantojot Facebook Messenger:


Tomēr varat mums rakstīt arī uz: info@happykoala.lv

Tāpat varat aizpildīt arī zemāk redzamo veidlapu:
You have successfully subscribed!
This email has been registered