PRODUKTA SŪDZĪBA

Ja transportēšanas laikā produkts ir bojāts vai nedarbojas, lūdzu, paziņojiet mums par to, tiklīdz esat saņēmis sūtījumu. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, un jūsu sūdzība tiks izskatīta prioritārā kārtā. Lūdzu, sūtiet uz info@happykoala.lv:

  • izstrādājuma fotoattēlu/videoierakstu, kurā skaidri redzama bojājuma vieta (ar bojājuma aprakstu).
  • pasūtījuma numurs

Nosūtījuma temata rindā ierakstiet PRODUKTA NOMAIŅA un norādiet produkta nosaukumu.

PIRKUMA ATCELŠANA

Pircējam ir tiesības atteikties no pirkuma jebkāda iemesla dēļ un bez iemesla norādīšanas 14 dienu laikā pēc pakas saņemšanas. Lai izmantotu šīs tiesības, aizpildiet veidlapu.

Precei, kuru vēlaties atgriezt, jābūt nebojātai, oriģinālajā vai piemērotā iepakojumā ar visām detaļām un piederumiem. Lūdzu, sūtiet produktu ierakstītā vēstulē uz šādu adresi:

Atmaksa tiks veikta ne vēlāk kā 14 dienu laikā no produkta saņemšanas dienas mūsu adresē.

Piegādes izmaksas vienmēr sedz sūtītājs. Mēs nepieņemam sūtījumus ar izpirkuma maksu.
Gadījumā, ja klients atkāpjas no līguma un ir izmantojis akcijas kodu, šie līdzekļi tiks ņemti vērā kā atlaide un netiks atmaksāti lietotājam. Tiks atmaksāta tikai samaksātā summa.
Sīkāku informāciju par produktu atgriešanu skatiet Noteikumos un nosacījumos. Ja jums ir vēl kādi jautājumi, lūdzu: aizpildiet šo veidlapu.

PRODUKTU APMAIŅA

Ja pasūtītā produkta (apavu vai apģērba) numurs, izmērs vai krāsa jums neder, varat to apmainīt. Ja vēlaties apmainīt to pašu preci pret cita izmēra vai krāsas preci, lūdzu, aizpildiet šo veidlapu.

You have successfully subscribed!
This email has been registered