Mūsu sūtījumu piegādā LP Express kurjerdienests, kas to veic pēc iespējas ātrāk. Ja piegādes brīdī neesat norādītajā adresē, varat pieteikt sūtījuma atkārtotu piegādi, zvanot vai rakstot e-pasta vēstuli piegādes pakalpojuma sniedzējam. Papildinformācija šeit.

Interneta veikalā happykoala.lv iegādātās preces tiek piegādātas pēc iespējas ātrāk. Pievēršam īpašu uzmanību savai noliktavai, jo piegādes ātrums un ērtums mums ir svarīgs. Ja preces ir mūsu noliktavā, tās parasti tiek izsūtītas tajā pašā vai nākamajā darbdienā.

Bezmaksas piegāde

Bezmaksas piegāde attiecas uz pasūtījumiem par kopsummu, kas ir lielāka vai vienāda ar 60,00 EUR. Šādiem pasūtījumiem bezmaksas piegāde tiek aprēķināta automātiski, noformējot vai pabeidzot pasūtījumu. Bezmaksas piegāde ir derīga, izvēloties klasisko piegādes veidu, bet par īpašo piegādes veidu maksa tiek iekasēta saskaņā ar piegādes pakalpojumu sniedzēja aktuālo cenrādi.

Piegāde jebkurā Latvija

Mūsu piegādes partneris piegādā sūtījumus uz pasūtījuma noformēšanas brīdī norādīto adresi.

Tā kā sūtījumi tiek piegādāti kurjerdienesta darba laikā, varat izvēlēties savu sūtījumu saņemt arī citā adresē vai norādīt citu saņēmēju. Piemēram, uz darbu. Ja esat izvēlējies par pasūtījumu norēķināties skaidrā naudā piegādes brīdī, lūdzu, pārliecinieties, vai sūtījuma saņēmējam ir atbilstoša skaidras naudas summa. Ja esat izvēlējies piegādāt sūtījumu uz biroju, kurjers sūtījumu piegādās uzņēmuma pilnvarotajai personai.

Ja piegādes brīdī neesat norādītajā vietā (darbavieta, birojs, slimnīca utt.), kurjers atstās jums ziņojumu ar norādījumiem, kā rīkoties un saņemt sūtījumu. Sūtījumu varēsiet izņemt 1 nedēļu. Pēc tam sūtījums tiks nosūtīts mums atpakaļ. Ja izvēlētās preces nav noliktavā, mēs jūs informēsim par to ar e-pasta vēstuli.

Piegādes laiks

Sūtījuma piegādes laiks ir 3 dienas, bet parasti to piegādā jau nākamajā darbdienā pēc izsūtīšanas.

Informēsim jūs e-pastā, ja piegāde kavēsies. Gadījumā, ja ar garāku piegādes laiku neesat apmierināts, varat mūs par to informēt un mēs izņemsim preci no pasūtījuma vai aizstāsim ar citu.

Ja uz dažām dienām aizbraucat, sūtījuma noformēšanas brīdī varat ievadīt vēlamo izsūtīšanas datumu vai arī informēt mūs, nosūtot e-pasta ziņojumu vai sazinoties telefoniski. Tas nozīmē, ka sūtījums uz norādīto adresi netiks izsūtīts pirms šī datuma.

Papildinformācijai, lūdzu: šeit.

Bojātu sūtījumu apstrāde

Ja, saņemot sūtījumu, konstatējat, ka prece vai pats sūtījums ir bojāts, trūkst preces vai ir pazīmes par sūtījuma atvēršanu, varat iesniegt sūdzību naudas atmaksai vai jauna sūtījuma atkārtošanas procedūrai. Par bojājumu jāziņo 7 kalendāra dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas: šeit.
You have successfully subscribed!
This email has been registered