Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

PASŪTĪJUMI UN PIEGĀDE
PASŪTĪJUMI UN PIEGĀDE
KUR IR MANA PAKA?
Lai pārbaudītu pasūtījuma statusu, vienkārši noklikšķiniet uz saites https://happykoala.lv/pages/pasutijuma-statuss, ievadiet savu e-pasta adresi un pasūtījuma numuru (#....).-    Pēc pasūtījuma veikšanas uz Jūsu e-pasta adresi saņēmāt pirkuma apstiprinājumu ar pasūtījuma numuru. Izmantojot šo pasūtījuma numuru un e-pasta adresi, aizpildiet augstāk redzamo veidlapu, kurā varat pārbaudīt pasūtījuma statusu.-    Kad sūtījums tiks nodots kurjeram, sistēmā būs redzams izsekošanas numurs un saite sūtījumu izsekošanai tieši kurjera dienestā. Noklikšķinot uz pogas, tiks atvērta lapa, kurā varēsiet izsekot sūtījumam līdz piegādei. Tālāk esošajā piemērā var redzēt izsekošanas numura atrašanās vietu un pogu, lai izveidotu savienojumu ar kurjeru.
JAUNS PASŪTĪJUMS
Pasūtījumu varat iesniegt, nosūtot ziņu uz e-pasta adresi info@happykoala.lv, kurā ievadāt šādu informāciju:Vārds, uzvārds:Piegādes adrese (pasta indekss/pilsēta/iela/mājas numurs):Mobilā tālruņa numurs (piegādes pakalpojumam):Saņēmēja e-pasta adrese (piegādes pakalpojumam):Pārrakstiet vietnē norādīto PRODUKTA NOSAUKUMU (krāsa/numurs/izmērs):
ES NEESMU SAŅĒMIS VISAS PASŪTĪTĀS PRECES VAI ES SAŅĒMU NEPAREIZĀS PRECES
Ja neesat saņēmis visas pasūtītās preces vai saņēmāt nepareizās preces, lūdzu, informējiet mūs, tiklīdz saņemsiet sūtījumu. Nosūtiet mums e-pastu uz info@happykoala.lv ar informāciju par trūkstošajiem/nepareizajiem produktiem kopā ar pasūtījuma numuru. Mēs patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām un izskatīsim jūsu sūdzību kā prioritāti.
You have successfully subscribed!
This email has been registered